Denemarken-2017.reismee.nl

Dag 5; het feest is voorbij

Na heel, heel, heeeeel weinig slaap bij de meeste is het dan nu echt voorbij. Er stond nog 1 zwemtraining op het programma en daarna weer een lange busreis. Alle groepen hebben de laatste training verdeeld met nog wat laatste techniek en zwemsetjes en daarna de week afgesloten met leuke estafettes en wat sprongen van de duikplank. Dit zwembad had ook een mooie klimmuur langs het bad staan dus voor een aantal durfallen was dat ook nog een mooie uitdaging (zie foto's dag 4).

De busreis duurde lang maar doordat iedereen toch wel erg moe was (inclusief de leiding) was het vooral een hele rustige busreis. Na een stop bij het tankstation zodat de buschauffeur even kon uitrusten waren de meeste wel weer wat bijgetrokken en ging de muziek weer aan. Er werd meegezongen met lil kleine, snollebollekes en zelfs K3, super gezellig. Door de drukte op de weg kwamen iets later dan gepland bij de McDonalds in Nederland aan, maar gelukkig hadden we heerlijke lunch van de kokkinnen van het hostel gekregen dat er niemand chagrijnig werd dat we wat later aten.

Rond 10 uur waren we dan eindelijk in Voorhout en konden alle papa's en mama's hun kind weer even lekker knuffelen, maar vooral iedereen snel richting bed!

Ik denk dat ik vanuit alle leiding mag spreken als ik zeg dat het een heel erg leuk, gezellig en leerzaam kamp was waar de kinderen het naar hun zin hebben gehad, maar de leiding zeker niet minder! Ik zal binnenkort de foto's uitzoeken en deze met jullie delen want er zijn er nog veel meer dan de selectie die hier te zien is!

Reacties

Reacties

Piet

Ik heb met veel plezier de blogs gelezen. Tak aan de redacteur. Jammer dat Tessa niet aanwezig kon zijn maar Milaan was ook leuk. Alleen niet gezwommen. ? Gaan we weer oppakken.

Anita Hermans Oma van Gwen

Vond het erg leuk om zo met jullie mee te leven, en mijn kleindochter Gwen te volgen.
vind het ook super leuk geschreven.
Aan de foto te zien hebben jullie je goed vermaakt, en getraind.
Zet hem allemaal op voor het seizoen.

Piet

Nog een laatste reactie van mij. Ik begrijp dat het trainingskamp (Columbiaankamp) een suc6 was en iedereen plezier heeft bezorgd. Complimenten dus voor de organisator(en), de trainers en de begeleiding.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!